W siedzibie spółki WODKAN przy ul. Partyzanckiej funkcjonuje już Biuro Obsługi Klienta, w którym można uiścić dowolne rachunki. Spółka została bowiem agentem krajowej instytucji płatniczej BillBird S.A. Taką działalność WODKAN chciał rozpocząć już przed rokiem, przejmując od Holdikomu Centra Obsługi Klienta. Zgody na taki ruch nie wyrazili jednak radni.


 - W Biurze Obsługi Klienta w siedzibie spółki przyjmujemy zapłaty nie tylko naszych rachunków - mówi Marek Karolczak, prezes WODKAN-u. - W godzinach otwarcia stanowiska kasowego - od 7.00 do 13.30 - można uregulować rachunki za gaz, prąd, telefon i wszelkie inne. Usługa ,,Moje Rachunki'', to alternatywny wobec płacenia na poczcie czy w banku sposób, regulowania swoich domowych zobowiązań.

Jeżeli prowizja wynosi powyżej 0,99 zł, przy płatnościach o wartości powyżej 1000 zł, poza wskazaną wyżej prowizją, będziemy pobierana dodatkowa opłata transakcyjna w wysokości 0,3 proc. od wartości wpłaty. W kasie spółki można doładować telefon działający w systemie pre-paid - bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Spółka oferuje również usługę sprzedaży doładowań energetycznych. Usługa ta polega na wydruku przez terminal paragonu z kodem zasilającym, który następnie klient wprowadza za pomocą klawiatury do przedpłatowego licznika energii.

Jeszcze w poprzednim roku WODKAN miał przejąć od Holdikomu (ówczesnej „spółki matki”, odpowiedzialnej za sprawowanie nadzoru właścicielskiego nad pozostałymi spółkami komunalnymi w mieście) prowadzenie Centrów Obsługi Klienta. To rozwiązanie większością głosów odrzucili radni.