Kaliska komenda municypalnych poszukuje pracownika. Aby zostać strażnikiem miejskim w tym mieście trzeba mieć ukończone 21 lat, posiadać co najmniej średnie wykształcenie. Należy także znać podstawowe akty prawne z zakresu prawa samorządowego, miejscowego oraz prawa o ruchu drogowym. Termin składania CV mija 4 lipca.
Komendant Straży Miejskiej Kalisza
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
strażnik miejski (Aplikant ds. rejonowo - patrolowych)
w Straży Miejskiej Kalisza
ul. Krótka 5-7, 62-800 Kalisz
1. Wymagania niezbędne, związane ze stanowiskiem:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) ukończone 21 lat,
3) korzystanie z pełni praw publicznych,
4) posiadanie co najmniej średniego wykształcenia,
5) nienaganna opinia środowiskowa,
6) sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
7) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie
popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe ,
8) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
9) prawo jazdy kat. B,
10) znajomość obsługi komputera – znajomość programów Microsoft Office (pakiet biurowy).
11) Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
2. Wymagania dodatkowe, związane ze stanowiskiem:
1) znajomość ustawy z dnia 29 sierpnia o strażach gminnych (Dz. U. z 1997r., Nr 123, poz.779
ze zm.),
2) podstawowa znajomość aktów prawnych z zakresu prawa samorządowego, miejscowego,
prawa o ruchu drogowym, znajomość zagadnień wynikających z postępowania w sprawach
o wykroczenia,
3) dobra znajomość topografii miasta Kalisza,
4) upoważnienie do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi.
3. Predyspozycje osobowościowe:
1) odporność na stres, kreatywność, stanowczość, odpowiedzialność, komunikatywność,
2) samodyscyplina, dynamiczność, pełna dyspozycyjność, kultura osobista,
3) umiejętność pracy w zespole oraz organizowania czasu pracy, zaangażowanie.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zgodnie z art.10 ust.1 oraz art.11 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o strażach gminnych
(Dz. U .z 1997r. Nr 123, poz.779 ze zm.)
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: stanowisko pracy znajduje się w budynku Straży Miejskiej Kalisza przy ul. Krótkiej 5-7, praca w terenie – służba prewencyjna na terenie miasta.
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Miejskiej Kalisza w miesiącu
poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%
7. Wymagane dokumenty:
1) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór
kwestionariusza można pobrać na stronie smkalisz.bip.gov.pl),
2) list motywacyjny,
3) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy lub kopie dokumentów potwierdzających
wykonywanie działalności o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
5) oświadczenie potwierdzające:
-posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych,
-brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego
i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
-uregulowany stosunek do służby wojskowej,
-obywatelstwo polskie,
6) książeczka wojskowa (kserokopia),
7) prawo jazdy (kserokopia),
8) oświadczenie o stanie zdrowia,
9) zaświadczenie lekarskie (od lekarza medycyny rodzinnej, lekarza internisty lub lekarza
medycyny sportowej) stwierdzające: „Zdolny/a do wykonywania ćwiczeń fizycznych”, lub
„Zdolny/a do udziału w teście sprawnościowym”.
W celu ułatwienia kontaktu z kandydatami prosi się o podanie adresu mailowego lub numeru
telefonu.
Komendant Straży Miejskiej Kalisza, zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru bez podania
przyczyny.
8. Termin składania ofert: do dnia 04.07.2016r.
Aplikacje, które wpłyną do Straży Miejskiej niekompletne lub po wyżej określonym terminie,
nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla
pocztowego.
Kontaktujemy się wyłącznie z kandydatami, którzy pozytywnie przechodzą kolejne etapy
rekrutacji.
9. Miejsce składania ofert: Straż Miejska Kalisza, ul. Krótka 5-7 (pok.103).
UWAGA!
Ofertę z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zaklejonej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „ Nabór na stanowisko strażnika miejskiego Straży Miejskiej Kalisza – ds. rejonowo – patrolowych.”
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej (smkalisz.bip.gov.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Straży Miejskiej
Kalisza.
Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458 z późn. zm. )”.
Informacja!
Administratorem danych przetwarzanych w toku prowadzonego naboru jest Komendant Straży Miejskiej Kalisza z siedzibą w Kaliszu ul. Krótka 5 – 7. Celem zbierania danych jest przeprowadzenie naboru na wskazane w ogłoszeniu wolne stanowisko urzędnicze w Straży Miejskiej Kalisza. Zgodnie z art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze. Każdy ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawienia. Dane przekazywane są dobrowolnie.
Kandydat spełniający wymagania formalne jest zobowiązany do zgłoszenia się na kolejny etap
naboru (rozmowa lub test) w ustalonym terminie, o którym kandydaci zostaną powiadomieni
mailowo lub telefonicznie.